onsdag 3 september 2008

London- trip?

Jag och två kompisar pratade länge om att vi skulle åka iväg någonstans nu i höst. Eftersom vi hade problem med att hitta hyggligt billiga resor med hotell till städer som vi ville till så har vi skjutit lite på det. London har inte känts akutellt eftersom de resor vi gjort de senaste åren uteslutande har varit just till London. Nu läser jag att pundet ligger på under 12 kronor och blir faktiskt sugen!

London är så pass dyrt att pundet skulle behöva sjunka ytterligare lite för att det skulle bli hyggliga priser där men 12 kronor känns ändå helt ok och vi har faktiskt haft det himla bra när vi har varit iväg. Sist vi var där var när det var EM i fotboll så vi gick ut på pubar och satt och skrek tillsammans med alla andra på kvällen och shoppade på dagen.

Frågan är nu om det egentligen är London som lockar eller om jag bara vill åka iväg med mina kompisar? Göra i ordning sig tillsammans som när man var 18, gå ut och äta god mat på en fin resturang, gå vidare till en pub för att sitta och sippa på något gott och snacka skit. F*n, jag skulle till och med kunna tänka mig en helg i Malmö ;-))

Inga kommentarer: