söndag 19 oktober 2008

Me & I party

Var iväg en stund på förmiddagen till Ekeby här i Enhörna på ett Me & I party. Äldsta dottern har aldrig gillat deras kläder men för yngsta dottern är de perfekta, mjuka och sköna och så tycker hon att de är fina. Själv tycker jag de är magstarkt dyra men köper ändå för att få kläder som hon gillar utan att behöva springa omkring i affärer och ändå inte hitta något som hon vill ha.

(Framför allt var det skönt att komma hemifrån en stund med tanke på att barnen idag inte är det gladaste man kan stöta på...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

I hate ....-partyn.
Har äntligen lärt mig att tacka nej till dem och slipper därmed frestelsen att vara värdinna på något av dem (tänk, man FÅR ju något av de superdyra exklusiva varorna alldeles gratis), vilket är ännu ännu värre.

lillsyster sa...

Fast jag har för mig att du hade ett ....-party som var helt ok?! :-))

Anonym sa...

Tssss.. det var för dyrt!
Hade bara råd att köpa en liten skitgrej som jag fick slänga när den hade torkat ihop ett par år senare.
FAST att jag var värdinna!
Lyckades förvisso sno åt mig en liten plasttandpetare som såg kul ut, och den har jag kvar.