tisdag 20 januari 2009

Inredningen slår tillbaka

I söndags var jag så jäkla stolt över att jag fick tulpaner av sambon. En av buketterna hamnade olyckligtvis i köket. Eftersom det stod på plasten runt blommorna att de skulle ställas kallt på kvällen så ställde jag mitt pucko upp dem i köksfönstret. Om jag tänkte att det skulle dra lite ifrån fönstret eller om de skulle bli kalla av att titta ut förtäljer tyvärr inte historien men som de flesta vet brukar man ha element under fönster. Det har vi också.


Så här ser skiten ut idag, efter att ha värmebehandlats av elementet i köket under natten och dagen. Två (2) dagar efter inköpsdag då de knappt hade börjat visa färg alls. Jag borde ge tusan i att försöka pynta mitt hem och hålla mig till något annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sådär kan man ju känna sig efter ett par svettiga nätter...
;-)