söndag 18 januari 2009

Söndagsslö

Idag har jag bara varit hemma och njutit av att dagen var helt tom. Sambon och barnen skulle upp till hundöarna på Ekerö för att rasta både sig själva och Sessan, hunden. Själv ville jag inte följa med, är inte riktigt så förtjust i att åka bil i en timme för att gå ut och gå, hoppar gärna till själva promenaden direkt.


Så när familjen var borta städade jag lite, pratade i telefonen, läste och bara njöt av att vara själv. När resten av familjen kom hem hade sambon med sig tulpaner till mig, visserligen hade jag bett honom det, men jag blev inte mindre glad för det :-)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket stiligt och elegant,
nu fick du till ett lite gammeldags inslag i hemmet!
Snart får du ändra lite i din personbeskrivning, du e ju en hejare på inredning!
=)

lillsyster sa...

Men eller hur! :-)) Jag skulle fota tulpanerna nu så skulle du se hur bra jag sköter dom....

Anonym sa...

Äsch, du lär dig ju och det finns ju fler att köpa i affärerna!