fredag 10 april 2009

Glad påsk

Barnen och jag ville så här i påsktider göra något påskpynt vid infarten hem till oss. Och visst, lite påskkänsla får man. Vill man ha betydligt mer påskkänsla så är det en familj här i Enhörna som varje år sätter ut de roligaste påskkärringar jag någonsin sett...

Så här önskar vi en Glad påsk...



Och så här önskar de andra Glad påsk....





Jag älskar det här påskpyntet! Vi har sett det i flera år men åker ändå varje år förbi den här familjen bara för att se om de fått upp sina kärringar än och om det har tillkommit några nya.

2 kommentarer:

Lena me bena sa...

Äntligen är du tillbaka!
Har ju så himla dålig kontakt med dig, så jag behöver verkligen den här bloggen så jag åtminstone har lite koll på er.
Härliga grannar ni har!

Hoppas vi hinner ses i veckan, jag är ledig tisdag och Torsdag.
Glad påsk

lillsyster sa...

Får se hur länge det är kul den här gången ;-)

Men på tal om att sakna så är jag ofta inne på din sida på picasa och längtar efter att DU ska uppdatera den!

Glad påsk!