onsdag 2 juli 2008

Solen tittar fram

Från att ha varit en grå och disig morgon verkar det klarna upp något. Jag vet att jag är löjligt fokuserad på vädret men alla mina planer för idag hängde liksom på att det skulle vara fint. Har påbörjat flera - dötrista - projekt som jag skulle kunna göra istället men det skiter sig eftersom jag har svårt att fokusera på mig det. Började tex vika tvätt men gav upp efter en halv hög, finns det verkligen någon i hela världen som kan stå och vika tvätt och vara lite småglad samtidigt? Jag är nog mer lik min yngsta dotter än vad jag trodde, det ska vara kul om det ska vara någon mening att göra det :-/


Fast jag har faktiskt klippt hundens klor, hon är löjligt lätt och klippa klorna på, så här såg hon ut under tiden jag höll på:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sessan ser värkligen tröt ut när du tog den där bilden. Med vänliga hälsingar din älsta doter.

Anonym sa...

Jag gissar att din älsta dotter var med om att trötta ut henne innan.
Fusk!
;-)