lördag 5 juli 2008

Vinkväll

Åkte till syster yster igår kväll och hade en liten vinkväll med henne och några av hennes tjejkompisar. Riktigt genomkul var det! Eftersom jag fortfarnade håller på att lära mig dricka vin (har inte riktigt kommit till det stadiet att jag tycker att det är gott och blir gärna sittandes med samma glas en hel kväll...) så hade hon köpt lite Asti Cinzano och det var GOTT. Vartefter kvällen gick fick jag även i mig lite rosévin. Det var kul och det blev sent och jag längtar redan tills nästa gång :-)

Eftersom jag sov över med hundar och allt så gick vi ut och gick tillsammans, syster yster, jag och våra hundar på morgonen. Såg lite coolt ut med hennes rottweiler hane, min schäfer valp och rottweiler tiken jag är hundvakt åt, lite som mamma - pappa - barn ;-)


När jag kom hem softade jag ett tag och nu har jag precis varit ute med hundarna till en liten strand i skogen där de har fått springa av sig och leka. Barnen och sambon har varit borta lite drygt ett dygn nu och nu tycker jag att det räcker, nu längtar jag efter dom och hoppas att de kommer hem tidigt i morgon!

Inga kommentarer: