söndag 26 oktober 2008

Sambo- tjafs.

Sambon läste mitt inlägg där jag var upprörd över att han har använt min tandborste och protesterade lite. Eftersom jag inte bryr mig om på vilken sida av sängen som jag sover på, vilket är väldigt viktigt för honom, eller om det är hans eller min t-shirt jag sover i på natten så borde det här med tandborstar inte heller vara något problem. Enligt hans sätt att resonera.

Se där, så olika kan det vara. För mig är det milsvid skillnad på var man sover och vems tandborste man använder. Men ok. För mig är tandborsten bara bara MIN. Om det betyder att jag måste ha en bestämd sida av sängen som jag sover på för att han ska ge *** i min tandborste så får det bli så.

Vet ni vad det värsta är? Det är att jag misstänker att han aldrig använt min tandborste från första början utan att han bara ville skrämma upp mig till att låta honom få sin vilja igenom när det gäller sängen. Jäkla karl! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta inte den rosa hemma hos oss, den har jag till alltmöjligt där man inte kommer åt med nåt annat, plus lite i Tjabos tänder.