måndag 29 december 2008

Jag är lite kär

Kanske kär är att ta i men jag är bra förtjust i programmet Spotify som jag laddade hem som julklapp ifrån Expressen. Bara att välja vilken musik man vill och så får man lyssna på det - helt lagligt! Hela familjen har varit vid datorn och valt sina favoriter och hittills har vi hittat precis allt vi letat efter.

Sambon har lyssnat på Dio.
Yngsta dottern ville absolut lyssna på Kiss, I was made for loving you är hennes favorit.
Äldsta dottern lyssnade på Hannah Montana.
Själv lyssnar jag på allt från Leona Lewis till The Doors.

Jag har en extra inbjudan till Spotify kvar om det är någon som vill ha, hojta till i så fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag vill gärna ha..... Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft. Gubben ser fram emot shopping turen imorgon.Kram syster yster