torsdag 14 augusti 2008

Förkyld

Är hemma och sjuk idag. Dödstrist och jobbigt. Barnen fick vara hemma och har skött sig bra även om de har haft något så förbaskat tråkigt. Vete 17 varför de inte kan komma på något konstruktivt eller roligt att göra själva bara för att jag ligger i sängen och försöker sova mig igenom dagen...

Har under dagen äntligen läst färdigt Rovdjuret av Patricia Cornwell som jag fick låna av en kompis redan under semestern. Hon sa redan då att hon tyckte boken var äcklig och det håller jag med om att den var. Jag kan också störa mig lite på alla personer i boken och hoppen imellan dem, ibland var det lite halvknepigt att komma ihåg vilka alla personer var och vad de hade för roll.

Läste förresten också ut Glasdjävulen igår och fy för fan vilket obehagligt slut det var på den boken. Även om man förstod varthän det barkade så är den typen av brott som det skrivs om i Glasdjävulen bara _för_ äckligt.

Inga kommentarer: