lördag 16 augusti 2008

Porrsoffa

Det visade sig att jag var för sjuk för att kunna följa med familjen till HeronCity och titta på bio. Surt sa räven. När jag ringde till dom nu visade det sig att de hade gått in på MIO som ligger i samma hus för att titta på en soffa som jag vill ha. Såg den när jag var där och tittade på Mamma Mia förra veckan och blev kär. Den är stor, den är skön och det är precis en sådan som vi letar efter och det till rena rea- priset!

Sambon var skeptisk men hade nu ialla fall gått in och tittat på den. Jag räknade iskallt med att när han väl fick se den så skulle han bli lika kär som mig. Därför var det något av en kalldusch när han påstår att den var "värsta fula porrsoffan" och att han dessutom vägrade att ens provsitta den. Börjar inse att jag kan glömma min underbara soffa... dumma karl!

Ingen höjdarbild, min mobil gör numera ingen glad, men nog ser man att det är en helmysig soffa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu lockar hon med braskande rubriker igen...
Jamen vaddå, då kommer ju den _verkligen_ till sin nytta!
Köpköpköp
;-)

lillsyster sa...

Ja men det var ju det där med "värsta fula" också... Annars sa han här hemma att han kunde skaffa en tunn "tysk- muscha" också :-D

Anonym sa...

OK Ska jag vara ärlig så har jag sett snyggare. Det har väl du också nu eller?M-L