tisdag 23 december 2008

Min dag i foton

Dagen före dopparedagen tog jag kameran och försökte fota en gång i timmen, så här såg min dag ut.
20.30 Dags för kvällskaffet. Barnen får äntligen gå och lägga sig - dom har velat gå och lägga sig sedan typ kl. 15 för att de ska få vakna till julafton någon gång :-)

19.30 Sitter i soffan med barnen och tittar på Bobster.


17.30 Tände adventsljusstaken när vi åt mat och upptäckte att det sista ljuset måste vara av en annan sort än de övriga, det brinner mycket snabbare...


16.30 Sambon tände i spisen, jätteskönt!


15.30 Dammsugning. Sessan gillar inte dammsugaren men ändå ska hon alltid vara så nära som hon kan när man tar fram den. Varför?

14.30 Tog en promenad runt området.

13.30 Dags att börja steka köttbullarna till i morgon.


12.30 Granen inne och klädd. I år fick barnen klä granen helt själva!


11.30 Barnen och jag gjorde små arrangemang av hyacinterna jag köpte.


10.30 Handlingen avklarad. Skönt.


9.30Framme vid Ica Maxi för att handla, redan fullt med folk.


8.30 Ute med Sessan på tomten.


7.30 Väcktes av barnen, yngsta dottern öppnade sitt sista paket i deras gemensamma paketkalender.



Inga kommentarer: