söndag 19 april 2009

Ledigheten över...

I morgon börjar allvaret igen efter att ha varit hemma i en vecka. Surt sa räven. Varje gång som jag har varit ledig längre än en helg så får jag ångest av att börja jobba igen. Egentligen tycker jag mitt jobb är helt ok men det går snabbt och är lätt att vänja sig vid att vara hemma.

Så här sista dagen av ledigheten har jag och sambon sysselsatt oss med att såga och klyva ved igen. Barnen har lekt med några barn här i området som de inte sett på nästan ett år. De första två minuterna är de lite blyga för varandra sedan sätter de igång med att leka och vill aldrig sluta.

Nästa helg har systeryster och jag pratat om att gå ut på Torekällberget i Södertälje och festa lite. Det är lite Jurassic park varning över det stället (så med andra ord passar vi bra där) och det ska bli kul att komma ut med henne och bli lite full och odräglig ;-)

Inga kommentarer: