lördag 9 augusti 2008

Lördagshandling

Åkte på att köra in till stan för att storhandla mat. Eftersom jag samtidigt var tvungen att byta ut äldsta dotterns nyinköpta skor till en större storlek blev det att jag fick gå en sväng i Södertälje centrum också.

Det är rea precis överallt och överallt ser det likadant ut, det är bara s-k-i-t kvar. Lyckades inte få med mig en enda reapryl hem. I stället plockade jag åt mig 4 pocket - betala för 3 på akademibokhandeln.

De jag köpte var:





Förutom böcker köpte jag också en mascara från apoteket! Fick med deras mascara i en tidning (Glamour?) och den blev faktiskt en favorit. Lite otippat kanske, köpa smink på apoteket, tror ni man kan få sånt på högkostnadskortet?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Och smink som är till för fula människor. Vad ska du med det till?

lillsyster sa...

Vacker utan spackel hör bara hemma i sångernas värld ;-)