söndag 12 april 2009

Jag tycker Leif GW Persson är skön

Kommer på mig själv med att faktiskt tro på honom. Nu är väl det något av det dummaste man kan göra, tro på vad man läser i en kvällstidning, men han inger förtroende.

Efter en iskall sågning om att Sverige kämpat sig till att få hem mördaren/knarkaren/langaren Annika avslutar han så här:

"Så, välkommen hem Annika. Till skillnad från nästan alla andra så är du förlåten. Men se för fan till att sköta dig för är det något som den svenska kriminalpolitiken inte behöver så är det en kvinnlig motsvarighet till Lars Inge Svartenbrandt. "

Sug på den varningen.

Fast, vad 17 betyder "huttla"?

7 kommentarer:

Anonym sa...

I det här sammanhanget huttla=hymla...

lillsyster sa...

Tack :-)

Anonym sa...

GW Persson får mig att tro att finns fortfarande kloka männikor i det här landet ,

Anonym sa...

En fri männika vågar säga vad han eller hon vill ,jag tror att Herr GW Persson är en fri persson ELLER ,,,,,

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Cattis sa...

Du snodde min rubrik ;-)
Eller rättare du valde en som även jag skulle ha valt om jag hunnit först :-)

lillsyster sa...

Det är himla kul att läsa när läsare lämnat kommentarer här! Nu har jag dock tagit bort en kommentar eftersom jag inte vill ha varken hatiska eller alltför grova uttryck på sidan.