fredag 17 april 2009

Petra Mede är tråkig

När Petra Mede nyligen utsågs till en av Sveriges roligaste kvinnor måste jag erkänna att jag blev förvånad. Tydligen har svenska folket sett kvaliteter hos henne som jag helt har missat. När jag har sett henne på scen så har hon mest varit krystad och kommit med småtrista skämt. Av det jag har läst om henne från Big Comedy så är inte heller det något som fått mig att ändra ståndpunkt.

När jag vill skratta tycker jag Jeff Dunham är den för tillfället absolut roligaste komikern, tänk om den fanns fler svenska komikern av hans kaliber, vad kul det skulle vara då ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

han är ju för helvete värdelös!? det är bara jamba som hypat honom sönder och samman. vill du ha kvalitet kolla då dave chapelle eller stephen lynch?

lillsyster sa...

Värdelös? Nej nu får du ge dig! Jamba har jag aldrig hört talas om men Achmed skrattar jag högt åt! Walter är också helt outstanding!!

Men jag blir tillräckligt nyfiken på dom du nämner för att vilja kolla upp dom också....